.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با رییس شورای اسلامی شهر ساری

سایت شمال ورزشی: رئیس شورای اسلامی استان مازندران در حاشیه جلسه شورا در گفتگو با خبرنگاران پیرامون بركناری مدیركل ورزش و جوانان استان خاطر نشان كرد :در همین روزهایی كه نمایندگان ما در فكر جابجایی مدیران بودند ، دراصفهان با حضور رئیس جمهوری كارخانه ای با213 میلیارد اعتبار افتتاح شد كه بی شك نمایندگان اصفهان نقش اول را در این دستاورد داشتند.
 فرامرز نقیبی خاطر نشان كرد : در شرایطی كه نمایندگان سایر استان ها بر سر فراهم كردن زمینه های پیشرفت استان خود رقابت می كنند ، نمایندگان مازندران به جای پیگیری مسایلی چون اشتغال و مسایل اقتصادی و معیشتی مردم ،به دنبال جابجایی مدیران هستند.
 رئیس شورای اسلامی شهر ساری تصریح كرد:متاسفانه بسیاری از كارخانه های استان و ساری یا ورشكست شده اند و یا در آستانه ورشكستگی قرار دارند اما صدای نمایندگان ما در نمی آید.
نقیبی گفت : بحث من دفاع از یك فرد یا یك شخص نیست بلكه می گویم فردی كه طی این سال ها بیشترین مدال های ورزشی را در سطح كشوركسب كرده است ، به چه دلیل باید با فشار نمایندگان عزل شود ؟
وی خطاب به نمایندگان استان گفت : این جابجایی چه هدف مهمی را دنبال می كرده و با عزل پریچهره چند فرصت شغلی دراستان ایجاد شده است ؟

نقیبی پرسید : آیا نمایندگان وظیفه ای جز قانونگذاری و نظارت دارند و این گونه اقدامات در قالب كدامیك از وظایف اساسی نمایندگان قرار دارد و بازده آن چیست؟
وی افزود:اینها می تواند سوال مردم  باشد كه من به نمایندگی از آنها در پارلمان شهری عنوان می كنم تا پاسخی به آنها داده شود.
اگر چه به قول آقای نقیبی به دلیل اینکه ایشان نماینده مردم در پارلمان شهری است می تواند مبادرت به اظهارات اینچنینی نماید اما مواردی در اینخصوص لازم به یاداوری است که آورده می شود.
مطمئنا" جناب آقای پریچهره و تمامی مدیران استان در تلاش برای انجام هر چه بهتر وظایف از تمام پتانسیل خود استفاده نموده  که در همین فرصت لازم است از خدمات شایان و قابل توجه ایشان تقدیر نموده و و آرزوی توفیقات بیشترشان را از خداوند منان مسئلت نمود. اما اینکه بخواهیم تمام موفقیت های کسب شده را به یک یا دو مدیر ربط دهیم نه تنها یک مطلب کارشناسی شده نمی باشد بلکه از عدم اطلاعات وافی ورزشی و مدیریتی گوینده نیز حکایت دارد.
همانگونه که جنابعالی مستحضرید ورزش مازندران به لحاظ داشتن استعداد و پتانسیل سرآمد دیگر استان های کشور می باشد و ورزشکاران این استان در فقر شدید امکانات ورزشی قادر به خلق صحنه های قهرمانی در رویدادهای ورزشی اعم از المپیک، قهرمانی جهان، مسابقات آسیایی ، بین المللی و ملی شده و می شوند.
از طرفی نگاهی به عملکرد و حضور ورزشکاران حاضر در مسابقات مهم ورزشی ذکر شده نشان دهنده مدال آوری آنان در رده های مختلف سنی اعم از خردسالان،نوجوانان،جوانان،امیدها و بزرگسالان بوده که سابقه ای بیش از 10 سال را می توان برای آن مصور نمود.که به عملکرد مدیران ورزش مازندران در دوره های گذشته نیز مرتبط می شود.مضافا" اینکه نباید از یاد ببریم این ورزشکارانی که مدیران مدعی مدال آوری آنانند از سوی مربیان گمنام و عاشقی تربیت می شوند که کمتر از آنها یاد می شود.
همچنین یادآوری می شود انتصاب یک مدیر در استان حداقل طی یک هماهنگی چند ماهه بوده و مسئولینی به مراتب ارشدتر از شما در این قضیه که مطمئنا" به همه جوانب امر آگاهی داشته و منافع عمومی و کشور و استان را در نظر می گیرند مبادرت به اخذ چنین تصمیمی می نمایند.
اگر چه با شما هم عقیده بوده که باید از مدیران مازندرانی دفاع کرد اما این نکته را نیز متذکر می شویم آیا در طول چند ماه گذشته که برخی مدیران استانی و شهرستان ساری جابجا شده اند شما چنین عکس العملی داشته اید؟
هر چند در خصوص اظهارات شما مطالب فراوان است که در این فرصت از آن صرفنظر شده اما پیشنهاد می شود که سعی و توانمان بر این باشد که در حمایت و یا انتقاد از دیگران فقط و فقط رضای خدا را در نظر داشته و خدای ناکرده به گونه ای مطالب بیان نشود که شائبه حمایت از فردی خاص و یا همشهری بودن به اذهان متبادر گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آذر 1391
راستی از تیم فوتبال شما چه خبر؟اداره کل چقدر بهتون کمک کرده بود؟!!!!
علی ایمانی 16 آذر 1391
آقا جان وقتی شش یا هفت ماه به پایان دوره این دولت باقی مانده ، این جا به جائی ها چه مفهومی دارد . این منتقد ورزشی ممکن است بفرمایند به غیر از ورزش کشتی در کدام ورزش مازندران سرآمد ورزش کشور می باشد !؟
محمد 16 آذر 1391
فدات شم با شورای شهر خداحافظی کن مردم دنبال چهر ه های جدیدتری هستند.که تلاش خدمت رسانی و کمک به مردم مستمند رو سرلوحه کارشون قرار میدهند
محمد 17 آذر 1391
تا نمایندگان استان ما بیان مدیران دلخواه خودشونو که اسپانسرهای اونها بودن در زمان برگزاری انتخابات 4سال دوره نمایندگیشون تمام میشه.واقعا باید به حال مردمی تاسف خورد که با چشم تصمیم میگیرن نه با مغزشون.مردم مازندران در روزگاری که سیل استان زیبای مارو از بین میبره این مناظرات آیا دردی از آلام مردم سیلزده بهشهروچالوس و نوشهر کم میکنه؟آیا به غیر از یه سری آمار دروغ مردم ما چیزی از نمایندههای صرفا مصاحبه گرمون چیزی دیدن؟باید دیگه چه حوادث ناگواری برای استانمون پیش بیاد که نشان از ناراحتی طبیعت از مردم مازندران نباشه؟دلم گرفته آخه اینا کی هستن ؟برا چی اومدن؟مردم برا چی به اونا رای دادن؟اونا دارن چی میکنن؟آیا این بود وعدههای انتخاباتی؟مردم ساده پاک و بی ریای مازندران من چی میخوان اینا چی میکنن؟مردم استان شغل میخوان.مردم استان خدمات بهداشتی مناسب میخوان.مردم محیط زیست خوبو پاکو سالمو بدون زباله میخوان.مردم رودخونههای بدون سیلابو تجاوز به حریم طبیعت میخوان.نه دعواهای سیاسی.نه عاشقان پست و مقام.یک بار شده نماینده محترم چه شورای شهر چه نماینده مجلس بیائید و به وعدهای انتخاباتیتون عمل کنید.یه بار شده قطره ای از مولایمان علی باشید.بیائید خاک پای واقعی مردم باشیم.یه بار غمخوار یتیمان باشیم.دستم در دست توست ای نمانده من با من باش تا گزندی به طبرستان من وارد نشه.عاشق مازندران.من.
نا شناس 18 آذر 1391
واقعا اين رييس شوراي استانه؟ ... باز گلي به جمال غفار آري
نا شناس 18 آذر 1391
فرامرز جان ما تو را می شناسیم انصافآ از همه اعضای شورا سرتری چه شهر چه استان.
ولی تعجب می کنم این چه حرفی بود که زدی؟
mjid 18 آذر 1391
مهندس به فکر کارای خودت باش.تو شورا چه خبره؟چرا شهردار تو جلسات شما نیست؟ دلیلشو خوب میدونی.. حالا دیگه اکثر مردم فهمیدن....رییس صد معبر کیه؟ چه نسبتی با شما داره؟چند ساله تو شهداریه؟قبلش چه کاره بوده؟حالا چطور؟مرغداری چند صد هزارتایی.......... اگه واقعابفکر مردمی کارای خودتو درست کن........... امیدوارم اینو بذاری تو سایت. گزینشی عمل نکنید لطفا
ali 19 آذر 1391

جان داداش بیخیال به فکر شهرداری باش که حاج مهدی سیاه نمایی نکنه اگه دوست داشتی به امیر خان 6ماه فرصت میدادن خیلی از مرم هم دوست داشتن حجازی هم 6ماه اخرش رو هم بمونه ولی خودت و دوستات اجازه ندادین و الان هم بد جوری پشیمونی
ali 19 آذر 1391
چرا کامنت منو نمیزارین چیه شمال نیوز هم با اوناست این امیری که ما دیدیم به عشق مدیر کلی زندهه و جایی واسه خودش دست و پامیکنه ضمنا اقای رییس شورا اگه ادعاته باید 6 ماه بهش فرصت میدادن پس شما و دوستات چرا به خواسته مردم و علمای شهر جواب مثبت ندادین و الان پشیمونین
farid 20 آذر 1391
اقای نقیبی چطور شد کارهای خودت رو فراموش کردی شما در حد ساری اظهار نظر کن در استان نیستی
ساروی 23 آذر 1391
جناب مهندس نقیبی
قربون صراحت کلامتون
خدائیش یه مرد تراز اول تو استان باشه اون شمایی و بس
کور بشن اونئی که نمیتونند ببینن
منطقه جنوب شهر با حمایت حضرتعالی پا گرفت
ما منطقه جونب شهری فدایی تو هستیم مهندس جان
علی 24 آذر 1391
آقا راستی ویلا در کنار دریا فرح آباد مال کیه آپارتمان 20 واحد در حال ساخت مال کیه
راستی بیلبورد های شهر امتیازش مال کیه . مال من که نیست . مال بچه های خوب شمال نیوز هم که نیست .پس مال کیه .
ساروی 25 آذر 1391
برادر رزمنده جناب اقای نقیبی
ما بسیجیان جنوب شهر ساری همواره مدافع زحمات حضرتعالی هستیم
خدا قوت
شهروند 26 آذر 1391
چرا کامنت ما را نمیگذارید در حمایت از فرمایشات مهندس
اهالی بلوار آزادی 27 آذر 1391
جناب آقای مهندس عبوری شهردار جوان و شجاع محترم ساری
(بداد مردم برسید فریاد از سدمعبر بیمه ایران )
به استحضار می رساند سرپرستی بیمه ایران واقع در بلوار آزادی با نظر غیرکارشناسی کارنشناس بی انصاف شهرداری ، پارکینک اداری و پارکینک صنعتی تخلیه و بارگیری اتومبیلهای تصادفی و قطعات تعویضی را به درون کوچه باریک محله قدیمی شهید کریمیان و شهید خیری مقدم قرارداده و زندگی اهالی مومن و شهید پرور را با سدمعبر کامیونتهای جرثقیل دار حامل اتومبیلهای تصادفی دچار مشکل نمود و هرروز شاهد درگیری و فحاشی رانندگان و مزاحمت نوامیس اهالی می باشیم . وقتی مسئولین بیمه ایران کشور در حال اختلاس میلیاردی بودند مدیران استانی بیمه ایران در مازندران توجهی به آسایش اهالی مظلوم نداشتند . وقتی که اهالی مجوز و هزینه های پروانه ساختمان و عوارض شهرداری را پرداختند آیا کارشناس کارنشناس بی انصاف شهرداری اجازه داشت این مجوز نابجای گاراژ صنعتی را صادر کند . لطفا بررسی و رفع مشکل نمایید تا لااقل بیمه ایران بخش بازدید اتومبیلهای تصادفی را به خارج شهر منتقل نمایند . چرا بخش بازدید تصادفات را از خیابان فرهنگ به یک کوچه باریک آوردند . لطفا به داد مردم برسید . درمورد سلامت کارشناس امضا کننده و تایید کننده مجوز شهرداری نیز تحقیق حراستی کنید شاید رشوه گرفته بود .
چرا صداو سیما در این مورد ساکت است ؟! 20:30 به داد ما برسید ...
با تشکر اهالی کوی شهید کریمیان و شهید خیری مقدم بلوار آزادی ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.041 seconds.